30 November 2010

Justin Bieber Fanzz.....

Owh tidak.. Hakikatnya aku bukan seperti tajuk blogpost aku kali ni.. I'm not Bieber fans ok.. Just enjoying his song ja & itu pn since someone yg minat mamat ne muncul dalam  hidup aku.. Thanks la coz buat aku TERsuka dgn mamat ni.. (lagunya jela.).. Plus plus lagi my lil sis pun rupanya peminat JB. Akibatnya terpaksala laptop kesayangan aku ni putar lagu JB ja before she sleep.. hoho...

So dalam banyak2 lagu JB, ada 8 lagu laa yang TERdownload (konon..) dalam laptop aku.
   1. That Should Be Me
   2. Stuck in the Moment
   3. Love Me
   4. One Time
   5. Baby
   6. Somebody to Love
   7. One Less Lonely Girl
   8. Never Say Never (my lil sis request lagu ni)

p/s = The 1st four is my fav..




Knp aku pilih lagu ni?? Sebab .......... hanya aku yang tau.. Ala, dengar jela kan.. =P
Ok see ya on d next post.. =)
Posted on by Fadilah Mohamad in | 2 comments

2 comments:

Jangan lupa komen sekali, ok?