11 March 2012

Bingung!


What a boring blog.. Begitu ka kamu rasa bila baca blog aku ni? Alamak, sorry jakla kalau macam tu.
I try to make it interesting tapi kalau orangnya pun tak pandai nak meluah sini blog susah juga kan..
A bit nerdy la katakan.. :P

Maybe lepas ini, aku cuba la untuk update2 kan selalu blog ni. Kalau tentang program2 yang aku selalu


ikut atau urus memang banyak la ceritanya. :) And aku try la untuk share with you all kenangan & pengalaman tu and of course with pixxa sekali.. :)


So, welcome to blogging world again Dyla!



p/s : Kata ganti nama diri ini pada blog ini adalah 'aku'. Harap maklum.. 

3 comments:

  1. Kasi jadi la bah blog kau ni macam diari kau kunun. Macam style-style blogger perempuan lain.

    ReplyDelete
  2. yang bajet2 gedix meluah2 tuu? hahaha.. bah3.. akan diusahakan..

    ReplyDelete
  3. Tidapaya la gedik telampau. Cool-cool sudah.

    ReplyDelete

Jangan lupa komen sekali, ok?