14 November 2012

Salam Maal Hijrah 1434H


Selamat tahun baru Islam semua ! Fuh, lama nya aku tidak mencoret di blog ini sehingga kan aku terfikir adakah patut aku teruskan menulis blog ini atau aku perlu padamkan blog ini dari 'search engine' sahaja. Hmm, buntu.


Setelah mengambil masa yang tidak kurang sekejap (tak lama pun nak buat decision), aku memutuskan untuk membiarkan blog ini hidup sebagai medium penyaluran informasi berguna manakala aku akan membuat  blog yang lain lagi untuk diari kehidupan. Buruk pula bila baca entri yang bercampur aduk ni. Kejap serius, kejap jiwang, kejap tak update.. :p Macam rojak!

Kepada peminat2 setia (confirm peminat pun lari dah), nanti aku letak link juga kat page menu di blog ni supaya boleh akses terus diari kehidupan ku ya. Baca je. Jangan 'stalk' lebih2.. Hehe..

Anyway, salam maal hijrah 1434H.. Ini lah langkah pertama aku sebagai pembuka tahun baru aku. Buka blog baru and update blog lama.. Hee~ Nah, buat sesiapa yang lupa bawa doa akhir tahun dan awal tahun, sila rujuk gambar di bawah ni ek.




SELAMAT TAHUN BARU SEMUA! =)

Posted on by Fadilah Mohamad | No comments

0 komen sudah!:

Post a Comment

Jangan lupa komen sekali, ok?